Monday, July 5, 2010

Tahniah


Tahniah kepada pasukan polis kita kerana berjaya menembak mati 4 penjenayah yang memecah masuk ke dalam rumah di Kuantan semlm (klik di sini). Sudah lama penjenayah2 ini bermaharajalela di negara ini. Saya personally memang sangat setuju sekiranya mereka semua ini ditembak mati. Jangan kata saya seorang yang sadis...ingat kejadian di Shah Alam pada 2008 dimana isteri tuan rumah di tokam dengan screw driver di leher sebelum perut nya dihiris oleh penjenayah sehingga isi perut terburai ke lantai. Polis enggan memberikan kereta kpd perompak bangsat itu utk melarikan diri. Semua penjenayah yang pecah masuk rumah waktu malam semasa penghuni berada dalam rumah memang WAJIB di tembak sampai mati. Kerana mereka ini masuk dengan niat 'kalau tuan rumah lawan...kita sembelih'....full stop...!!

Kalau ditangkap pun,atas technicality mungkin akan kena penjara setahun dua aje....habis lagi duit rakyat utk bela mereka nih semua makan free. Paling teruk....kalau dpt lawyer yang anti-kerajaan...pusing sana pusing sini...campur tangan dr kedutaan garuda lagi...main isu itu dan ini....throw keganasan polis punya kad...terus terlepas dengan amaran shj.

1 Malaysia nih sudah jadi mcm tong sampah....tempat kunjugan kucing dan anjing kurap dari pelbagai negara untuk mendapat kan duit mudah... Jadi memang bertepatan lah sekiranya pihak polis terus 'menamatkan' kes2 yang boleh mengakibatkan kematian kpd mangsa di tempat kejadian tanpa menghabiskan wang rakyat berjuta2 utk kos bayar peguam...hakim...minyak keter polis...penjara dan akhir nya dilepas kan untuk mereka melaku kan jenayah...AGAIN...!!

Better stop the cycle A.S.A.P.......

No comments: